niedziela, 1 lipca 2012

Liam .

Cześć . Jak tam Wasze wakacje ? ;D 
Dzisiaj imagin o Liam'ie . ; )
Jeżeli tutaj bywasz , zostaw komentarz , motywuje mnie to trochę . Z góry dziękuje . ;* 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7. <do tego fragmentu polecam Birdy - Skinny Love > 
Li : [T.I.] przepraszam , ale powinniśmy zakończyć naszą znajomość . Proszę Cię zapomnij o mnie , proszę .
Powiedział Liam i odszedł . Payne był Twoim przyjacielem od dzieciństwa . Prawdę mówiąc czułaś do niego coś więcej niż tylko przyjaźń . Bałaś się jednak odrzucenia . A teraz ? Teraz było  już wszystko stracone .Liam pojechał na casting do X-Factor-a . Z jednej strony nie powinnaś być zła , ponieważ spełnia swoje marzenia , ale z drugiej strony pozwoliłaś odejść najważniejszej osobie w Twoim życiu .
Ocierając łzy rękawem bluzy wstałaś z ''Waszej'' ławki i pobiegłaś do domu .
W domu . Wbiegłaś po schodach na górę do Twojej sypialni , położyłaś się na łóżku i zaczęłaś płakać jeszcze bardziej . 'Dlaczego Liam ? Dlaczego ? ' wykrzykiwałaś na cały głos nie zważając na innych domowników . Nagle drzwi Twojego pokoju otworzyły się i ujrzałaś w nich swoją rodzicielkę .
T.M : * siadając koło Ciebie * Kochanie wszystko będzie w porządku . Jeżeli go kochasz to powinnaś się cieszyć z tego , że będzie on szczęśliwy i ma możliwość spełniać swoje  marzenia .
[T.I.] : * mówiłaś łkając a zarazem uśmiechając się niepewnie do mamy * Masz rację . Jeżeli on będzie szczęśliwy to ja też . Z resztą ... * przerwałaś na moment i wytarłaś łzę , która napłynęła Ci do oczu * mam o nim zapomnieć .

Pomimo prośby Liam'a , nie potrafiłaś o nim zapomnieć . ' Życie idzie dalej [T.I.] , musisz żyć na nowo , bez niego . ' - powtarzała Ci często Twoja mama .
Liam ma teraz zespół nazywa się on One Direction . Nigdy nie słyszałaś żadnej  ich piosenek , ponieważ  bolały by Cię wspomnienia pozostawione przez Liam'a w Twoim sercu .
Od jakiegoś czasu  mieszkasz w Londynie , ponieważ masz zamiar tam studiować .
Dziś mijają równo dwa lata odkąd Liam odszedł .  Jak zawsze rano wstałaś , ubrałaś się i wyszłaś na małe zakupy . Mijałaś pełno par trzymających się za ręce ,śmiejących i całujących się . Uśmiechałaś się pod nosem widząc szczęście innych ludzi .
Przed ''Tesco'' wisiał wielki plakat z napisem 'One Direction ! Zespół zagra dzisiaj darmowy koncert w Porcie Lotniczym ' Heathrow ' . Zapraszamy wszystkich na godzinę 19.00 . '  . Pomyślałaś ' W sumie , czemu nie ? Liam ... w końcu Cię zobaczę . ' .
Zrobiłaś małe zakupy i wróciłaś do domu .
W Twoim zakątku starannie się przygotowałaś . Założyłaś czarną , krótką , obcisłą sukienkę , czerwone szpilki , Twoje długie włosy pozostawiłaś rozpuszczone , pokręciłaś jednak końcówki  , zrobiłaś lekki makijaż i byłaś gotowa do wyjścia . Zabrałaś z beżowego fotela , czerwoną kopertówkę i wsadziłaś do niej klucze , telefon oraz kosmetyczkę . Zakładając płaszcz spojrzałaś jeszcze w lustro .  ' No , no , no . Jest dobrze . ' - powiedziałaś uśmiechając się do swojego odbicia .

Na lotnisku było już pełno fanek i fanów . Szanse , że Liam Cię zauważy były niewielkie . Wiedziałaś , że tak będzie lecz miałaś cichą nadzieję na to , że jednak Cię zauważy .
Zaczęło się . Słychać było piski i krzyki fanek , które były bardzo podekscytowane całym zajściem . Przecisnęłaś się przez wielkie morze Directioners i znalazłaś się prawie pod samą sceną . Na scenie znajdowali się już Lou , Harry , Niall i Zayn , nie było jednak Liama . Po krótkiej chwili dołączył on do swoich przyjaciół . Na jego widok całe Twoje ciało przeszły ciarki . Wyglądał on jak zawsze - perfekcyjnie .
H: Witamy Londyn ! * powiedział lokers obejmując Lou *
N: Jesteście gotowi by śpiewać razem z nami ?
T : Taaaaaak ! * wykrzyczały fanki i fani  *
Z : Ale najpierw nasz Daddy chciałby coś powiedzieć . * powiedział brunet  który po chwili został spiorunowany wzrokiem Payne'a *


< do tego fragmentu polecam Birdy-People Help The People > 
Li : Cześć Wam . * powiedział poluzowując swój krawat *  Pewnie nikt z Was nie wie , co dzisiaj jest za dzień ... Nie ,nie chodzi o niedzielę . * uśmiechnął się * Dokładnie dwa lata temu popełniłem największy błąd w swoim życiu . Mianowicie odtrąciłem najważniejszą osobę w moim życiu . Pomimo tych dwóch lat nie potrafię o niej zapomnieć , chociaż sam kazałem jej zapomnieć o mnie . Szczerze ? Nie wiem dlaczego to zrobiłem . Miałem najwspanialszą przyjaciółkę na świecie . Pff. to nie była tylko przyjaciółka , to była dziewczyna , z którą chciałbym spędzić resztę życia . Jednak wszystko stracone . Jej uśmiech , głos , zapach , to , że nawet w najgorszym człowieku potrafiła dostrzec dobro , przepadło . Nie mam pewności , że mnie teraz słyszy lecz chciałbym powiedzieć  tylko tyle * mówił ocierając łzy z policzka * [T.I.] kocham Cię . Przepraszam  . * powiedział odwracając się i wtulając w Zayn'a *

Ocierając łzy analizowałaś jeszcze raz każde słowo wypowiedziane z jego niebiańskich ust .

Lo: Jeżeli ktoś widział tę * pokazuje palcem na telewin , na którym wyświetlone jest Twoje zdjęcie * dziewczynę , proszony jest o kontakt .

Wszyscy popatrzyli po sobie ,a po chwili wzrok wszystkich przeniósł się na Ciebie . Grupka dziewczyn z zadziornym uśmiechem podbiegła do Ciebie łapiąc za ręce i prowadząc na scenę . Jedna z dziewczyn szepnęła coś do ochroniarza , a po chwili on wniósł Cię na scenę  . Stanęłaś jak wryta . Wszyscy patrzyli się na Ciebie ,a chłopaki na Twój widok zaniemówili. . Liam oderwał się z uścisku Zayn'a i spojrzał na Ciebie . Niall podał Ci swój mikrofon .
[T.I.] : * odwracając się do publiki * Hej wszystkim . Jak zapewne każdy z Was wie jestem [T.I.] . Hmm... pewnego dnia chłopak moich marzeń mnie zostawił . Po prostu odszedł . Miałam mu to za złe lecz widząc jego szczęście wiedziałam , że zrobił dobrze . Kiedy byliśmy mali zawsze zrywał dla mnie kwiaty i plutł z nich wianki * mówiłaś łkając i przenosząc wzrok na wpatrzonego  w Ciebie Payne'a * . Dzisiaj stoję tutaj i mówię całemu światu o moich uczuciach do Liam'a * uśmiechnęłaś się do chłopaka * . Więc ... ja zawsze Cię kochałam  i nie potrafiłam o Tobie zapomnieć . Pomimo tego iż minęło już trochę czasu ja nadal coś do Ciebie czuję . Jesteś moim całym światem zawartym w człowieku .

Nie zdążyłaś dokończyć , ponieważ Liam podbiegł i wpił się w Twoje usta . Wszyscy głośno krzyczeli i było słychać głośny atlałs .

Li : Tak , więc poznajcie przyszłą panią Payne  . * powiedział całując Cię w czoło *

Rok później wzięliście ślub . Trzy lata później na świat przyszło Wasze pierwsze dziecko , był to syn i miał na imię Larry .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz